KO MĒS DARĀM

KO MĒS DARĀM

Mēs nodrošinām uzņēmumiem darbiniekus ar vajadzīgajām prasmēm, izmantojot ārpakalpojumus vai darbinieku nomu. Mēs veicam darbinieku atlasi, risinām administratīvos jautājumus un kārtojam darbinieku personāllietu un grāmatvedības uzskaiti. Mūsu klientu menedžeris pastāvīgi koordinē darbinieku jautājumus un sniedz palīdzību visos jautājumos. Šis nodarbinātības veids ir ideāli piemērots, ja jums ir neregulārs pieprasījums pēc darbiniekiem. Tas ir arī piemērots risinājums uzņēmumiem, kuri nevēlas radīt papildu izmaksas saistībā ar darbinieku personāllietu un grāmatvedības apkalpošanu.
Kā nodarbinātības aģentūra mēs atrodam pagaidu darbiniekus, kas atbilst mūsu klientu vēlmēm, reaģējot uz tirgus pieprasījumu. Pagaidu nodarbinātība piedāvā mūsu klientiem elastīgi reaģēt uz svārstīgiem uzņēmējdarbības cikliem, nekavējoties pielāgojot nodarbinātības līmeni pašreizējam pieprasījumam, jo īpaši sezonāla pārdošanas apjoma pieauguma, pastāvīgo darbinieku plānoto atvaļinājumu, tostarp dekrēta atvaļinājumu, pārmērīgu darba kavējumu un darbinieku mainības, kā arī svārstīgu ražošanas ciklu laikā.
Ja esat darba meklētājs, palīdzēsim jums atrast jūsu kvalifikācijai un vēlmēm atbilstošu piedāvājumu. Ja esat darba devējs, mēs varam jums palīdzēt darbinieku meklēšanā. Šīs palīdzības ietvaros jums tiks sniegts atbalsts piemērotu pretendentu atlasē, kuri vispirms tiks atlasīti divās kārtās un pēc tam norīkoti pie jums uz interviju. Uzņēmumi, kuriem nav sava personāla nodaļas vai personāla atlases grupas, bieži izvēlas sadarboties ar mums. Šādā veidā ir iespējams līdz minimumam samazināt personāla atlases izmaksas, kā arī atrast pareizos pretendentus.

MĒS MĪLAM SAVUS KLIENTUS

Mēs atradīsim jums nepieciešamos darbiniekus neatkarīgi no nozares, kurā darbojaties. Mēs rūpīgi pārbaudām katru pretendentu, kas piesakās vakancei. Jums nebūs jāuztraucas par formalitātēm. Mēs nodrošināsim jums gatavu pretendenta profilu, bet lēmums par tā pieņemšanu darbā būs jūsu ziņā.

RŪPĪGA ATLASE

Mēs varam lepoties ar ievērojamu pieredzi kā personāla atlases aģentūra. Mēs pārzinām gan darbinieku, gan darba devēju vajadzības, un vienmēr cenšamies, lai mūsu piedāvāto darbinieku prasmes un kvalifikācija atbilstu viņu darba pienākumiem. Pateicoties tam, jūs varat būt droši, ka darbs noritēs ātri un efektīvi.

MĒS ESAM PROFESIONĀĻI

Viena no svarīgākajām priekšrocībām, ko sniedz sadarbība ar mūsu uzņēmumu, ir atlases process, ko mēs izmantojam, lai iegūtu klientus. Ko tas nozīmē praktiskā ziņā? Mēs paši meklējam pretendentus un klientu uzņēmumus un nenodrošinām starpniekus, kā to dara daudzas citas aģentūras.

KĀDĒĻ IZVĒLĒTIES MŪS?

MŪSU UZŅĒMUMS

Pateicoties mūsu pieredzei, apņēmībai un precizitātei, mēs spējam apmierināt klientu vēlmes un vajadzības. Pateicoties tam, ka darbojamies dažādās valstīs, mēs spējam paveikt daudz vairāk nekā līdzīga profila uzņēmumi. Mūsu uzņēmumu grupas nepārtraukta attīstība ir mūsu dzīvesveids.

MŪSU MISIJA

Mūsu uzņēmuma misija ir nodrošināt visiem klientiem vislabākos iespējamos pakalpojumus pagaidu darbinieku nodrošināšanas jomā, vienlaikus garantējot efektīvu apkalpošanu visaugstākajā līmenī. Mēs pastāvīgi attīstāmies, lai varētu izpildīt mūsu klientu vēlmes.

MŪSU KOMANDA

Kā komanda mēs vienmēr strādājam ar aizrautību, kas pozitīvi ietekmē mūsu darbības efektivitāti. Mēs nepārtraukti mācāmies, mūsu darbinieki regulāri tiek apmācīti un pielāgojas mainīgajiem noteikumiem un darba tirgus apstākļiem. Pateicoties nepārtrauktai attīstībai, mēs varam darīt arvien vairāk savu klientu labā.

License darbiekārtošanas pakalpojumu sniegšanai

SAZINIETIES AR MUMS

Jānis Lazdāns

Uzņēmuma pārstāvis
  • Tālruņa numurs: +37 129 640 028
  • E-pasts: janis.lazdans@siabbb.lv
  • Adrese: SIA Baltic Business Bay adres: Cēsu iela 17A, Rīga, Latvija, LV-1012